Vi sætter pris på dit valg og dig som kunde hos Internet Technologies LLP. Hvis vi ikke har opfyldt nogen af dine krav, eller du har dine egne grunde til at opsige samarbejdet med vores virksomhed, kan du annullere webhostingtjenesten, og vi refunderer dine penge.
Denne politik regulerer vilkårene og betingelserne for refusion af midler betalt af klienten til fordel for Internet Technologies LLP (herefter benævnt Virksomheden) for de tjenester, der er leveret i tilbuddet.
Vilkårene i denne refusionspolitik (herefter benævnt refusionspolitikken) kan ændres af Virksomheden ensidigt uden særlig varsel. Den nye version af refusionspolitikken træder i kraft fra det øjeblik, den offentliggøres på internettet på https://apply.dk og distribueres til brugere, der betaler for Virksomhedens tjenester, efter dens offentliggørelse på den hjemmeside, der er angivet i dette afsnit.
I forbindelse med refusionspolitikken har følgende begreber følgende betydning:
Hjemmesiden er en online ressource, der findes på internettet på https://apply.dk. Afhængigt af konteksten henviser et Hjemmeside også til Hjemmesidens software og design (grafisk design). Hjemmesiden, ethvert afsnit (underafsnit) Hjemmesiden, samt oplysninger, der er lagt ud på Hjemmesiden af Virksomheden og Brugere.
Virksomheden er partnerskabet med begrænset ansvar "Internet Technologies" (BIN 220540005599, Republikken Kasakhstan, Almaty, Bukhar Zhyrau Boulevard, 62B), som ejer alle relevante eksklusive ejendomsrettigheder til Hjemmesiden, til softwaren og tjenesterne på Hjemmesiden, herunder rettighederne til Hjemmesidens domænenavn, og udfører administration af Hjemmesiden.
En personlig konto er et bestemt lukket område på hjemmesiden, der er placeret på internettet på https://my.apply.dk, som viser oplysninger om brugeren, antallet og sammensætningen af tjenester, som vedkommende har modtaget, om juridisk betydningsfulde brugerhandlinger på hjemmesiden, samt andre oplysninger, der er nødvendige for at bruge hjemmesiden og opfylde aftaler med virksomheden.
Brugeren er en person, der har accepteret tilbuddet på hjemmesiden og betalt for virksomhedens tjenester.
Et tilbud er et dokument, der regulerer det juridiske forhold mellem virksomheden og brugeren vedrørende levering af tjenester fra virksomheden til brugeren via virksomhedens hjemmeside og tjenester. Offentliggjort på hjemmesiden.
Virksomhedstjenester - betalte (betalte) tjenester fra virksomheden leveret af tilbuddet, nemlig:
Eventuelle termer og begreber, der anvendes i denne refusionspolitik, og som ikke er afspejlet i afsnittet "Vilkår og definitioner", vil blive fortolket i overensstemmelse med den betydning, der er afledt af teksten i denne refusionspolitik. Hvis det ikke er muligt at bestemme betydningen af et udtryk eller begreb ud fra teksten i denne refusionspolitik, bestemmes betydningen af det tilsvarende udtryk eller begreb på baggrund af den gældende lovgivning i Republikken Kasakhstan eller ud fra etableret praksis på internettet.
For at refundere pengene skal brugeren sende en anmodning til supporttjenesten via e-mail; support@apply.dk eller via anmodningssystemet på din personlige konto, med angivelse af årsagerne til at sende anmodningen og detaljerne for refusionen.
Gennemgangsperioden for krav er 10 (ti) hverdage fra modtagelsesdatoen.Alle anmodninger om opsigelse af hostingtjenesten og refusion af midler skal indsendes i form af ansøgninger (separat for organisationer og enkeltpersoner), hvis formular findes på den officielle hjemmeside, apply.dk. Når klienten udfylder ansøgningsskemaet, skal han give alle de oplysninger, der er angivet i ansøgningsskemaet.
I ansøgningen er klienten forpligtet til at underrette virksomhedens medarbejdere om den gyldige årsag til, at han opsiger sin konto. Samtidig vil den tekniske supporttjeneste træffe rimelige foranstaltninger for at løse situationen og imødekomme kundens krav og ønsker.
Hvis kunden har sendt en ansøgning om refusion, men på tidspunktet for ansøgningens afsendelse stadig har en gæld for at overskride brugen af de typer tjenester, der leveres til ham i henhold til hans hostingplan, fritager dette ham ikke for økonomisk ansvar, og han er forpligtet til at tilbagebetale enhver eksisterende gæld.
I tilfælde af uoverensstemmelse mellem oplysningerne i den personlige konto og dem, som kunden har angivet i ansøgningen, suspenderes refusionshandlinger, indtil de korrekte oplysninger er modtaget.
Hvis kravet er imødekommet, er refusionsperioden inden for en kalendermåned fra datoen for modtagelsen fra brugeren af alle nødvendige oplysninger til refusion (herunder fuldstændige detaljer om refusionen).
Refusionen foretages med refusionsbeløbet fratrukket bankprovision (provision for elektroniske betalingssystemer osv.) for overførsel af midler fra Virksomheden til Kunden inden for 30 hverdage efter, at Kundens krav er behandlet.
For at forhindre svigagtige handlinger kan midler kun returneres ved hjælp af de samme betalingsoplysninger (til det samme bankkort), som de blev modtaget fra af Virksomheden.
Hvis Kunden ejer flere konti på Virksomhedens personlige konto og ønsker at opsige en af dem, kan refusionsbeløbet overføres til saldoen på en hvilken som helst af de resterende konti efter Kundens skøn og på dennes anmodning.
Refusion kan kun ske, hvis følgende betingelser er opfyldt:
Refusionsanmodninger sendes af klienten til virksomhedens kontor pr. post på: 050057, Republikken Kasakhstan, Almaty, Bukhar Zhyrau Boulevard, 62B.