Teknisk support

Teknisk support til virtuel hosting

Gratis arbejde med virtuel hosting

highlights
Værkernes navn
Fejlfinding af problemer forårsaget af vores virksomhed.
Engangsopsætning af 1 postkasse på klientens computer i MS Outlook, TheBat osv. (fra 2 og højere administratorjob).
Gendannelse af adgang til administrationsdelen af CMS Joomla og Wordpress på en standardmåde.
Virusscanning af hjemmesidefiler på en delt hosting.
Overførsel af websteder (op til tre websteder inklusive) til hosting (inden for en måned fra købsdatoen). Tjenesten inkluderer en overførsel, både fra en anden registrator og en overførsel fra en hosting placeret hos os. Tjenesten inkluderer ikke rettelse af fejl, der opstod uden vores egen skyld i webstedskoden og i databasen før migreringen.
Overførsel af et websted fra et domænenavn til et andet (kun kopiering af filer og databaser). Det er ligegyldigt, om overførslen er inden for samme hosting eller mellem hostingkonti, der er placeret hos os. Siden overføres til Wordpress CMS ved kloning ved hjælp af Plesk-panelet og WPToolkit, hvor databasen automatisk erstattes.
Foreskriver poster til arbejde med tredjeparts mailtjenester (Yandex, , GMail).
Opsætning af omdirigeringer til webstedet via kontrolpanelet (Plesk eller i fakturering).
Installation af et SSL-certifikat på en virtuel hosting (gratis og betalt).
Konfiguration af webserverindstillinger til klientbehov (ved hjælp af Plesk-kontrolpanelet).
Assistance til at udføre forskellige opgaver på virtuelle computere hosting ved hjælp af Plesk-kontrolpanelet.
Gendannelse af adgang til en virtuel hostingtjeneste købt fra vores virksomhed.
Analyse af den optagne plads på den virtuelle hosting og udarbejdelse af anbefalinger.
Overførsel af postkasseindhold fra én hosting til en anden. Vigtig betingelse: Postkasser skal oprettes på den hosting, hvor overførslen udføres.

Ofte stillede spørgsmål om hosting

Hvad er cloud-hosting?
  • Cloud-hosting er en type webhosting, der bruger flere forskellige servere til at fordele belastningen og maksimere oppetiden.

    Forskellen fra almindelig hosting er, at løsningerne ikke implementeres på én, men på flere servere på én gang. Siden hostes på et netværk af forbundne virtuelle og fysiske cloud-servere, hvilket garanterer fleksibilitet og skalerbarhed.

    Cloud-hosting kan opdeles i to kategorier: privat og offentlig. Den første er dyrere, men den er bedre beskyttet og giver flere muligheder for selvkonfiguration, kontrol over brugere og hostede data. I tilfælde af en offentlig cloud bruges en serverklynge af flere klienter, i tilfælde af en privat.

Omfatter delt webhosting også e-mailhosting?
  • Ja, delt webhosting inkluderer e-mailhosting.

    De e-mailkonti, der er knyttet til webstedet, gemmes normalt på den samme server som selve webstedet.

Er det muligt at opgradere fra min nuværende Linux-delte hostingplan?
  • Ja, det er muligt at opdatere Linux-tariffplanen for delt hosting.

Er der nogen pengene-tilbage-garanti, når man bruger Linux-webhostingtjenester?
  • Vi refunderer pengene for den betalte virtuelle hostingtakst uden at give nogen begrundelse inden for de første 7 dage efter åbning af hostingkontoen!